Dansk
Gamereactor
nyheder

Take-Two CEO er stadig lidt usikker på abonnementstjenester som Game Pass

Abonner på vores nyhedsbrev her!

* Påkrævet felt
HQ

For nylig udtalte tidligere PlayStation-chef Shawn Layden sig lettere kritisk om Game Pass, og selvom hans udregning er relativt let at pille fra hinanden, så har det igen skabt debat om hvor økonomisk rentabel tjenester som Game Pass og PlayStation Now er for de udviklere og udgivere, der lancerer deres spil derpå.

Senest er det Take-Two CEO Strauss Zelnick, der i firmaets seneste investormøde siger, at han ikke er helt sikker på om sådan en tjeneste kan fungere, om ikke andet for de største, nyeste spil. Via Pure Xbox sagde han følgende:

"Linear entertainment consumers consume something like 150 hours of programming a month. That's probably well over 100 different titles. In the case of interactive entertainment, consumers are consuming something like 45 hours a month, and that may be one, two, three, four titles, but it's certainly not 100 titles. So from a consumer point of view, it's not clear that a subscription model really makes sense for the bulk of consumers. The economics are much more difficult to make sense of"

Take-Two har dog eksperimenteret med netop Game Pass i flere omgange.

Take-Two CEO er stadig lidt usikker på abonnementstjenester som Game Pass


Indlæser mere indhold


Cookie

Gamereactor-siden bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du vælger at fortsætte antager vi at du godkender, og er tilfreds med vores cookies-politik.